sobota, 15 października 2011

Czas przestać godzić się na bylejakość...

"Tak naprawdę nie chodzi o to, jak wyglądasz,
ale jak wygląda twoje życie. Ciuchy to obraz ciebie.
Jeśli nosisz byle co i byle jak, traktujesz siebie jak byle kogo.
I inni też ciebie tak traktują".
Trinny & Susannah
Jakiś czas temu MinimaLenka wrzuciła cytat dotyczący "bylejakości". Poszukałam i znalazłam jego ciąg dalszy. Jest świetny. Pasuje do mnie..., ale dziś nie jest "dzień narzekania" tylko pierwszy wolny weekend od połowy sierpnia :-) W dodatku jestem sama w domu, M. na szkoleniu i wróci dopiero wieczorem. Zabieram się zatem za... no właśnie za co? Najpierw muszę chcę się zastanowić co na chwilę obecną jest dla mnie najważniejsze.

1 komentarz:

  1. O, to już wiem, z czego był cytat :-) bo moja kumpela z drugiego biurka nie pamiętała, gdzie go usłyszała :-)
    I powodzenia w myśleniu :-)

    OdpowiedzUsuń