czwartek, 16 lutego 2012

Nadszedł czas na zmiany...

Porządki w mieszkaniu - duże....
i małe!
Wiosenne porządki idą pełną parą, zakupy również.
Staram się nie przesadzać, a jednocześnie wprowadzić powiew świeżości w mieszkaniu.
Nowe kolory (powrót do turkusów, ale tylko w dodatkach), nowy wystrój okna (co prawda czeka w szafie na koniec okresu grzewczego, ale już jest). Dzisiaj na grouponie upolowałam kupon na wydruk zdjęcia w formie plakatu lub obrazu, będzie świetnym uzupełnieniem nowego wyglądu mieszkania.

1 komentarz:

  1. ja również uwielbiam wiosenne porządki i wszelakie powiewy nowości, świeżości we wnętrzach na wiosnę :) i ta boska ;P energia wypełniająca wnętrze mieszkania i moje własne haha :)
    strasznie jestem ciekawa tych zmian u Ciebie, mam nadzieję, że będą jakieś zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń