niedziela, 31 lipca 2011

Plany na sierpień :-)

Za 11 dni będę obchodzić kolejne urodziny. Już 29.
Niesamowite jak ten czas szybko mija. Mam wrażenie, że ostatni rok minął nie wiadomo kiedy...

Zainspirowana przez MinimaLenkę postanowiłam spisać sprawy którymi, chciałabym zająć się w sierpniu:
  1. Zająć się swoim zdrowiem!!!
  2. C.d. porządków: allegro&gratyzchaty
  3. Wizyta u fryzjera :-)
  4. Spotkanie ze stylistkami
  5. Zakup prezentu na 30 rocznicę ślubu moich rodziców :-)
  6. Świętowanie moich urodzin z bliskimi osobami
  7. C.d. porządków w papierach/dokumentach
  8. Kontynuacja wpisów na wydatki.com
  9. Wstawanie o 7:00!
  10. Przeczytać chociaż jedną książkę, ostatnio brak mi na to czasu!
Myślę, że to bardzo dużo, bardzo obszernych tematów jak  na cztery tygodnie. Jeśli uda mi się zrealizować chociaż połowę z tego, będzie wspaniale :-)

Póki co jest połowa miesiąca za mną i całkiem nieźle.
Wstaję zwykle o 7:00 (max. 7:30, nie licząc urlopu bo to była zupełnie inna historia).
Byłam u fryzjera - zapuszczam włosy :-)
Przeczytałam dwie książki i zaczęłam czytać trzecią.
Miło spędziłam urodziny.
Kupiłam i przekazałam prezent rodzicom.
Grzecznie biorę leki, odwiedzam lekarzy itd.

Do listy "do zrobienia" należałoby jeszcze dodać:
rozpisać godziny przyjmowania leków/posiłków
porządki w kuchennych zakamarkach

Oby tak dalej :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz